Hej då familjen!

Igår kom vi så till Stockholm. Jag smet ca en timme tidigare från jobbet för att vi skulle kunna komma till Stockholm i hyfsad tid och äta middag tillsammans med min familj. Direkt efter middagen så fick jag lite instruktioner på saker som skulle bevakas åt syrran och bland annat hur familjens larm fungerar. Efter det började det dra ihop sig för familjen att gå till sängs då dom skulle gå upp 01:45 natten till idag.
 
Mr Right och jag kände inte för att krypa till sängs vid klockan 21:00 utan flydde istället fältet och hamnade hos våran vän Daniel i Riksten. Där blev vi sittandes på Daniels balkong tills natten började krypa inpå och göra kvällsluften sval. Då gick vi in och någon timme senare satte vi oss i bilen och körde tillbaka hem till mamma och pappa. När vi väl kröp ner i sängen var det ca en timme kvar innan familjen skulle gå upp så vi gick verkligen omlott med varandra.
 
När Mr Right och jag väl vaknade på morgonen och klev upp ur sängen så var vädret perfekt för årets första dopp så vi bestämde oss för att Getryggen (en av mina favorit badplatser i Stockholm) var rätt ställe att spendera ett par timmar. Daniel hörde av sig och var badsugen så vi åkte dit alla tre och plaskade runt innan det för en stund sedan blev dags att vända av hem till mamma och pappas hus för att göra sig i ordning inför Daniels inflyttningsfest.
 
Dags att bege sig till Riksten igen!
 

Skriv en kommentar