Här hejar alla på FBK...

Ingen bodypump idag heller. Jag snörvlar fortfarande och näsan rinner. Aningens bättre är jag men fortfarande helt öm och matt. Efter kvällens promenad runt den närliggande sjön frågade Mr Right hur det var med mig då jag flåsade. Men så länge jag bara flåsar och snörvlar så är det OK. Jag har ju trots allt varit med om värre...

Istället för att stå och svettas framför en spegel i träningssalen så sitter jag, bredvid Mr Right, uppkrupen i soffan framför Färjestad VS Skellefteå i ishockey. Jag leker intresserad. Visst det kan väl vara kul någon gång ibland och framför allt om det är de lokala laget som spelar, men på tv tappar i alla fall jag känslan. Mr Right leker nog han minst lika intresserad, det är ju trots allt han som bestämt att vi för andra gången den här veckan ska se en FBK-match. Om någon av oss hänger med i matchen? Nä, vi sitter framför en varsin laptop och surfar.

Jag bloggar och Mr Right letar... ny bil? Cab eller coupé. Dags att göra något vettigt. Jag måste packa för imorgon direkt efter jobbet sticker vi till Karlstad :)

Skriv en kommentar