Klädförvaring.

Någon mer än jag som har det lite tight i garderoben hemma? Jag har (hör och häpna) fyra garderober. En är ämnad för allt från mediciner, hygienartiklar, lakarn och tvättmedel m.m. En är tillägnad Mr Right, men visst, även mina väskor och några klänningar trängs där. En är tillägnad enbart mig och mina kläder och den är överfull trots att jag rensat den två-tre gånger. En är full med jackor och skor. Allt från sommar till vinter och allt där emellan.

Men nu börjar jag lessna på rotandet efter rätt plagg och att det helt enkelt är för trångt. Jag är sugen på något enklare, men det ska ändå vara fin. Ovan ser du en annorlunda klädhängare som fångade mitt intresse. Kanske skulle jag bege mig av ut i naturen och leta upp en gren? :)

Bild lånad från bloggen love-aesthetics-blogspot-com

Skriv en kommentar