Mango.

Jag vill slå ett litet slag för klädmärket MANGO som för ett år sedan blomstrade upp för mig i och med att jag hittade deras avdelning inne på MQ i Karlstad (Mitticity gallerian för er som bor i Karlstad eller i närheten). I Stockholm finns oftast inte MANGO inne i en annan butik utan står självständigt.

Märkligt nog tyckte jag att den "lilla hörnan" MANGO blivit tilldelade sig på MQ hade mer vill-ha-kläder än hela MANGO butikerna i Stockholm. Hittills äger jag en klänning, en kavaj och en skjorta från MANGO och dessa plagg används flitigt! Utöver vackra kläder med extremt bra kvalité så har MANGO även väskor, skor och smycken.

Nedan ser du två väskor från MANGO som är inspirerade av Chanel.
                                      
                                     
Bilder lånade från MANGO.

Skriv en kommentar