Ta vara på varje minut.

Good news
. I alla fall för mig och Mr Right. Mr Right skulle egentligen vända hem till Karlstad på söndag då det trillat in massa jobb på hans ordinarie arbetsplats men nu stannar han ytterligare en vecka hos mig, i Stockholm, vilket glädjer mig lite extra mycket då jag hittills den här veckan inte varit mycket till sällskap :(

Men det ska vi ändra på under nästa vecka (förutsatt att jag är bättre). Vem vet, då kanske vi både kan ta våra kvällspromenader och gå på bio? :)

Mr Right är verkligen rätt man för mig! Han är verkligen mannen i mitt liv. Mr Right är inte bara snygg som en grekisk gud(!), han är även omtänksam (han har pysslat om mig varenda dag nu och gjort middag åt mig), rolig (ingen får mig att skratta lika mycket som han), snäll och helt ofantligt underbar.

Jag älskar honom av hela mitt

Skriv en kommentar