Väskorna är packade och snart sticker jag.

Väskorna (en handväska, en weekendbag och en ryggsäck) är packade med allt från middag-med-vännerna-kläder till träningskläder och träningsskor. Imorgon redan tänker jag ta med Mr Right på en morgonpromenad innan frukost och på lördag ska vi springa två varv runt den närliggande travbanan som två riktiga travhästar :)

Varför går tiden alltid så fort då man har roligt? Varför vill jag alltid hinna med mer än tiden tillåter? I helgen vill jag i alla fall umgås så mycket som möjligt med Mr Right. Göra saker, vad som helst och bara mysa. En påskmiddag med Mr Right´s bror och deras gemensamma vänner vore också trevligt. Kanske grilla lite och bara vara.

Klockan 12 signar jag ut idag. Kanske ett par minuter innan eftersom jag kom till jobbet redan halv åtta imorse. Funderade först på att åka direkt till Karlstad men bestämde mig sen för att det är dumt. Då är jag där flera flera timmar innan Mr Right slutar jobba. Istället tar jag det lugnt, kanske äter jag lunch med/hos mamma. Jag har med mig en GI-sallad men har ingen som helst lust att sitta ensam på jobbet och äta den.

Någon mer än mig som ska tillbringa eftermiddagen i bilen? Det kanske blir lite köer då alla ska röra på sig...

Skriv en kommentar