Vill man vara fin får man lida... pin!

I november köpte jag ovanstående skor och var sååå lycklig. Gråa mockainspirerade skor med en svart rosett fram på tån, kunde det bli bättre? Tydligen kunde det de(!) för idag då jag för andra gången någonsin använde dom på jobbet så satt dom som en smäck (finns det ordet?) fram tills jag efter tredje löprundan fram och tillbaka till skrivaren som är så långt bort ifrån mitt rum man kan komma tröttnade och tog av mig skorna. Detta skulle jag så klart INTE ha gjort för då jag tog på mig skorna igen (under våld) så hade foten svällt upp eller skorna krympt för nu är dom inte alls lika sköna.

Helt obegripligt hur dessa skor som inte är så höga som dom ser ut inte kan sitta skönt. Dom är dessutom mycket bredare fram i tån än mina vanliga skor är så tekniskt sett borde mina tår få plats.

Nyss tog jag till och med av mig skon i ren protest. Men skamm den som ger sig (och jag är inte den som ger mig i första taget)!

Skriv en kommentar