Önskelista.

                                                                            Bild lånad från 99.se

Eftersom fler och fler börjar fråga vad jag önskar mig i födelsedagspresent då jag inom ca en månad fyller år så skriver jag på allmän begäran en önskelista. Jag har delat upp min önskelista i två delar, en del med saker jag behöver och en del med saker jag skulle vilja ha. Under " skulle vilja ha" delen finns det mest saker som jag ser som lyx och som jag egentligen inte är i behov av. Eller jo, möjligtvis en dator...

Behöver:
- En gjutjärnsgryta.
- Bakformar för muffins.
- En fin duk, i lagom storlek (så den täcker mitt köksbord men inte så mycket större än så).
- Doftljus, värmeljus, stöpljus.
- En termometer som visar ute (och inne) temp.
- IKEAs fyrkantiga vita matlådor som har röda lock (sådana vi alla använder).En ansiktsbehandling så jag får porerna på tex näsan rensade ;)

Skulle vilja ha: 
- En heldag med shopping, lunch och middag med Ida (och Sara, om hon kan?) :)
Isadoras ögonskuggs paletter Millennium Star eller Blooming spring.
- Böckerna ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson, "Tre sekunder" av Roslund & Hellström, ”Postcard killers” av Liza Marklund & James Patterson och Hypnotisören av Lars Kepler (en deckare som utspelar sig i Tumba!)
- Chailatte pulver som finns att köpa på bland annat Espresso house.
- Ett rött krämigt läppstift som håller färgen länge.
- Nagellack i någon rolig färg.
- En laptop från Apple (Macbook PRO) med 13" skärm.