På tal om blommor...

Eftersom jag tagit mycket annat i fel ordning (både brudklänning-spanning och tärnklänning spanning) så tänkte jag att jag lika bra kunde fortsätta och då jag ändå var inne på ämnet blommor så tänkte jag passa på att visa ett par vackra brudbuketter som jag hittat på Google.se. Alla fyra buketterna är väldigt traditionella och snälla, det är inte direkt något som sticker ut eller är särskilt extremt.

Jag skulle vilja ha en brudbukett (utan att ha bestämt färgerna eller typen av blommor) som är enkel men ändå speciell/tuff. Så jag tar mer än gärna emot tips på brudbuketter av alla dess slag men gärna på de lite roligare eller mer speciella brudbuketterna. Vad kostar egentligen en "normalstor" brudbukett? Vad betalade ni? Och finns det några big no-no´s i kategorin brudbukett? Något man absolut inte får ha eller får använda?


Samtliga bilder lånade från Google.se

Skriv en kommentar