Soffmys med bröllopsprogram på TV!

Nyss hemkommen från jobbet, nyduschad och insvept i morgonrocken funderar jag på vad jag ska spendera timmarna fram till läggdags med. Det är en viss skillnad nu gentemot då jag fortfarande pluggade (läste ekonomi innan). Då fanns det ingenting som hette "lediga kvällar" eller "Vad jag ska spendra kvällarna med", då fanns det alltid något att göra, något att läsa, plugga, innan läggdags. Det handlade bara om att vilja, eller att skjuta på det.

Men nu, när jag jobbar och (oftast) lämnar jobbet på just, jobbet, så har jag fria kvällar vilket i sig är en lyx som många tar för givet. Jag tänker tillbringa kvällen här, i soffan och försöka varva ner efter en fartfylld arbetsdag. Jag fann ett förhoppningsvis intressant program på TV3 som handlar om bröllop och planerna kring ett bröllop. Jag antar att det är en britisk dokumentär där dom intervjuar allt från unga till gamla blivande brudar. Hoppas nu bara att jag håller mig vaken till 22 :)

Skriv en kommentar