Allergi eller förkyld? INGEN ANING!

I snart en veckas tid har jag haft mer-än-vanlig-huvudvärk, nysningar, snörvel och nu börjar jag även få lite ont i halsen. Förhoppningsvis är det bara allergin (jag bygger denna teori på att jag även känner mig extra trött vilket jag gör i samband med pollensäsongen), men hur vet man som allergiker riktigt säkert? Det kan ju vara en förkylning för symtomen är ju nästan exakt likadana.

Imorse tog jag i alla fall den bästa pollenallergi nässprayen hittills (som jag fått av mamma) och trots att förpackningens omslag viskade om att nässprayen gått ut för nästan exakt ett år sedan så verkar den fungera hur bra som helst! Dock tänker jag idag efter jobbet investera i en ny pollenallergi nässpray och lite annat, bara för att vara på den säkra sidan!

Ps. Är du precis som jag pollenallergiker så rekommenderar jag dig att besöka den här sidan.

Skriv en kommentar