Är dom sköna? Är det något att ha?

Jag har aldrig varit något fan av sneakers. Det är inte det att dom inte är sköna, för det är dom (säkert), men det har aldrig varit min stil. Jag har alltid tyckt att jag får knubbiga ben av platta skor och det är bevisat att vi kvinnor (tjejer?) får snyggare ben och bättre hållning i högklackat. Därför gillar jag högklackat plus att det gör mig typ 10 cm längre ;)

Hur som helst, då syrran investerade i ett par svarta Converse så blev jag lite sugen. Dom är inte särskilt fina men säkert rätt sköna, eller? Någon som äger ett par och kan uttala sig? Jag vet att Mr Right tycker att Converse är fula och jag är nog beredd att hålla med honom lite :)

Bild lånad från Google.se

2 kommentarer

  1. Myshoe
    2011-07-16 kl 14:14:38
    Converse är grymma!

2 kommentarer

  1. Myshoe
    2011-07-16 kl 14:15:30

Skriv en kommentar