10 plus 6 = 2.


Idag är det 10 månader sedan jag och Mr Right blev ett par (11 om man frågar honom men det beror på att han räknar från första helgen jag besökte Karlstad och då var vi inte ett par). I 10 (11 månader) har vi pendlat Stockholm-Karlstad-Karlstad-Stockholm med både bil och tåg och det har fungerat över alla mina förväntningar!

I 6 månader har vi idag även varit förlovade. Tänk att tiden går så fort. Jag minns förlovningsdagen, en kylig fredag i december som om det vore igår. Mr Right mötte mig på tågperrongen och vi åkte hem till lägenheten där jag möttes av dom största rosorna jag någonsin sett! 10 stycken var dom vilket på blomspråket betyder "Vill du gifta dig med mig?". Om jag ville! 

Vi fortsatte kvällen med en romantisk middag och jag minns hur jag längtade efter att få ta på mig förlovningsringen som vi hämtade en vecka innan. Jag har fått jätte mycket "beröm" för min förlovningsring som är specialgjord efter mina och Mr Right´s önskemål och nu längtar jag till nästa steg i vårat förhållande, giftemålet! ♥ 

Skriv en kommentar