En weekend i Vadstena.

Imorgon kommer inte Mr Right till mig, han jobbar den här helgen. Och jag åker inte heller till honom och Karlstad. Istället styr jag Skruttis (läs; Saaben) söderut, till Vadstena, för att återigen träffa vännerna.

Det känns både tomt och konstigt att inte få träffa Mr Right i helgen, trotts det inte var jättelänge sedan vi sågs. Samtidigt försöker jag inbilla mig att det är nyttigt för mig att ibland sakna honom lite sådär extra. Mer än den vanliga fem dagars saknaden som uppstår framåt onsdag-torsdag, då man vill att det ska bli fredag någon gång så att vi får träffas igen. Och dessutom kompenserar jag helgens bortfall av umgänge genom att ta ut komptid nästa fredag och måndagen efter helgen som då kommer. Så min plan är att styra Skruttis till Karlstad redan på torsdagen för en långweekend.

Hur som helst så kommer bli en rolig och intensiv helg i Vadstena. Jag vill hinna med ALLT och lite till vilket man skulle kunna säga innehåller allt från lite jobb, massa promenader längs strandpromenaden, middagar med vännerna och andra trevligheter. Jag vill hinna med både Vadstena, Motala och även Linköping om tiden räcker till. Det kan bli tight, vi får väl se! :) 

Dags att packa innan det blir dags för sängen!