Inspiration: Arbetshörna.

Eftersom jag var inne på ämnet arbetshörna så tyckte jag att jag lika bra kunde fortsätta spinna på ämnet och framför allt dela med mig av ytterligare två bilder på två helt olika arbetshörnor som jag finner helt fantastiskt fina! Den första arbetshörnan skulle jag vilja beskriva som en arbetshörna i Skandinaviskstil (design) med ljusa träslag och naturnära och bleka färger.

Arbetshörna nummer två däremot är aningen järvare. En riktig färgklick som man verkligen kan säga följer den röda tråden. Allt går i rött men bryts av med vitt. Båda arbetshörnorna i detta inlägg men även arbetshörnorna i föregående inlägg skulle kunna vara jag men det tål att tänkas på om det som sagt var överhuvudtaget får plats och vart jag i sådana fall skulle placera arbetshörnan.

Bilder lånade från Google.se

Skriv en kommentar