Mardröm angående brudklänning.

Jag ber om ursäkt i förväg (även om jag är helt säker på att hon inte bryr sig eller läser detta!) men jag drömde en mardröm inatt. En jätteotäck mardröm om en brudklänning. Klänningen som jag fått ärva av någon gammal tant som varken jag eller Mr Right känner var... gräslig! Klänningen liknade, tyvärr, prinsessan Diana´s.

Klänningen i mardrömmen var som en gigantisk marängbakelse som jag långsamt drunknade i och värst av allt var att jag själv hatade den men inte hade hjärta att säga det åt personen (som ingen av oss som sagt var kände) som lånade mig klänningen. Så där gick jag, på min "stora dag", klädd i en gräsligt ful marängbakelse och alla i kyrkan tisslade och tasslade om denna gräsliga klänning och mitt gräsliga val av klänning.

En fruktansvärt mardröm med andra ord ;)

Det som ändå förbryllade mig då jag Googlade och fann Diana´s klänning var... Hur kunde kungahuset gå med på att hon försvann i en sådan gräslig klänning? Någon som har någon idé?

Skriv en kommentar