Ringar märkta Efva Attling.

Enda sedan dagen jag fick mitt "Crazy heart" halsband (formgivet av Efva Attling) av Mr Right så har jag haft ett extra gott öga till våran svenska smyckesdesigner Efva Attling. Det har inte gått en dag utan att jag burit halsbandet runt min hals. Det är liksom en påminnelse om Mr Right och våran kärlek. Att han är mitt "Crazy heart" och med halsbandet runt halsen känns det som att han är nära fast han kan vara 30 mil bort.

Eftersom jag tycker att man ska stötta våra duktiga designers och formgivare i vårat avlånga land så tänkte jag, trots att jag redan har precis den förlovningsring jag vill, visa upp bland annat en förlovningsring och flera vigselringar från Efva Attling. 

Samtliga bilder är lånade från EfvaAttling.com


Förlovningsring med en enkel designen och har Efvas autograf inristad på ena sidan. Pris 9 900 kr.

Jag skulle inte vilja ha denna ring som vigselring,
men tycker att den är ack så fin och skulle göra sig väldigt bra på handen.
 Priset för denna röda skönhet är 15 900 kr.

Något mutterinspirerad drömring. Inte heller denna skulle jag vilja ha som vigselring,
 men mer än gärna på mitt finger. Prislappen hamnar på 27 500 kr.

Mycket vacker och inte allt för avancerad vigselring med diamanter runt om hela ringen. Pris 25 500 kr.

En pärl- och diamantring som skulle göra sig väldigt bra till mina pärlörhängen och mitt pärlhalsband.
 Pris 13 500 kr.

 

Skriv en kommentar