Ryms det?

Efter en helg i Karlstad började tankarna spinna någon gång under dagen. Mr Right har ett mycket fint skrivbord och en ännu finare arbetshörna där han bland annat har plats för sin dator. Då min dator sedan ett tag börjat strula med skärmen som blinkar vitt till och från så har jag funderat på att koppla in min extra TV och tillika dataskärm för att kunna använda datorn även framöver och slippa köpa en ny.

Men som vanligt innebär en kostnad (visserligen ingen kostnad utan snarare idé) en annan. För med Mr Rights arbetshörna i åtanke så blev jag själv sugen på en arbetshörna/ett kontor. Följdfrågan som då per automatik uppstår är... Ryms ett arbetshörna i en etta? Ryms det i en redan möblerad och väl in-bebodd etta? Och om det gör de, så vad ska jag välja för skrivbord? IKEA har massor, Mio likaså men även Jysk har en hel del fint. Min (i mitt tycke) superläckra kontorstol i leopardmönster av hårig karaktär har jag redan så den kommer självklart ha en given plats om arbetshörnan blir av.

Bilder lånade från Google.se

Skriv en kommentar