Tips sökes!

Jag undrar om någon av er som läser min blogg vet vart man kan hitta en bikini om man har... lite större "överkropp"? Jag misstänker nämligen att mina två bikini som jag köpte förra året inte längre passar mig (om jag ska vara helt ärlig var det redan på gränsen förra sommaren men eftersom dom var så fina så skulle jag promt ha dom).



Underklädesbutiken (min numera favorit) Change hade en del fina på nätet, men det var precis så att jag kanske rymdes i två av deras bikinis. Jag tänkte besöka deras butik i helgen i hopp om att någon av de två ska passa mig och att dom ska finnas kvar men frågan kvarstår... Vad gör andra tjejer i min situation? Solar dom topless eller köper dom kanske sin bikini från utlandet? Går det att specialbeställa i min storlek måntro? Någon som vet? Någon som har ett tips?

Snälla?

1 kommentarer

  1. lill-mari
    2011-04-01 kl 20:05:54
    Hej sötnos..be att roberth tar med dig till sunne,ni ska gå in på shangrila..ja lovar att du inte blir besviken,ursnygga under kläder och bad kläder..och så får man proffsig hjälp..

Skriv en kommentar