Hej då Stockholm, hej Visby!

Imorgon bitti sätter jag mig i bilen på väg mot Nynäshamn för vidare transport med färja till Gotland och Visby. Onsdag till fredag kommer jag befinna mig på raukarnas ö Gotland. Vackra Gotland där jag en gång i tiden både döptes och konfermerade mig. Två nätter och tre dagar kommer jag vara ifrån Mr Right. Så länge har vi inte varit ifrån varandra sedan vi flyttade ihop i augusti. Jag ser fram emot Gotland och Visby men inte alls ifrån att behöva vara utan Mr Right. Om jag fick bestämma skulle han följa med ;)

Eftersom jag inte har någon som helst aning om hur vädret kommer vara på Gotland dom närmsta dagarna, men jag vet ju hur vädret är här hemma, så har jag bestämt mig för att packa ner varma kläder och ett enda par bekväma skor som jag också åker i. För första gången för säsongen så åker min höstkappa med för nu är hösten verkligen här! Det ska bli mysigt att se Visby på hösten. Sist jag var där var det vacker sommar :)

Bild lånad från Google.se

Skriv en kommentar