Mitt nya blivande hem.

DÄR. Högst upp på 4:e våningen med takterass i söderläge ska vi bo.

I en lång lägenhet som sträcker sig från norr till söder. Sovrum i norr, vardagsrum och terass i söder. Jag kommer aldrig tröttna på att säga det - jag ska flytta in i min andra takvåning. Tillskillnad från min första så saknar den här takfönster, men tillskillnad från den första så har den här en 12,7 kvm stor takterass. I annonsen stod det takvåning (eller stod det rent av penthouse?) och det är verkligen en riktigt fin lägenhet mitt i centrala Karlstad med 3 minuters gångpromenad till gågatan och alla butiker du som tjej kan tänkas behöva ;)

Just nu känns tiden fram till inflyttning enormt lång och jag längtar tills vi har flyttat allt och kan börja inreda!


PS. Risken finns att det blir riktigt mycket inredning i bloggen framöver men jag hoppas ni har överseende med detta.

1 kommentarer

  1. Li
    2012-04-19 kl 08:53:36
    Spännande! :)

Skriv en kommentar