London i mars!

För en vecka sedan kläckte jag ett förslag, att Mr Right och jag skulle åka till London i mars. Idag gick det från ett förslag till verklighet då jag satte mig ner och bokade resan! Vi flyger från Arlanda till Heathrow söndagen den 25 mars och bor mitt i centrala London, på ett hotell som min älskade syster tipsade om. Under dagarna i London hoppas jag hinna visa Mr Right så mycket som möjligt då han inte varit i London tidigare.

Självklara saker att se- och besöka är Madame Tussaud's vaxkabinett, London Eye, Big ben, Oxford street (vi bor inte långt därifrån), Picadilly Circus, och . Men det skulle även vara trevligt att se Buckingham palace och Westminister Abbey. Har du varit i London? Har du förslag på sevärdigheter och restauranger?

Hem flyger vi inte förän onsdagen den 28 mars.

Äntligen en resa att se fram emot! Jippie!

Skriv en kommentar