It can only be IN & FINN.

Rusta och Ö&B i all ära, men vill man handla riktigt riktigt(!) billigt så är IN & FINN i det lokala centrumet minst lika bra och billiga. Nu i veckan, då jag hade varit vid Globen och jobbat så bestämde jag mig för att åka buss hem (jag hade ju ändå stämplat från Globen och då "ingår" en resa hela vägen hem) vilket gjorde att jag hade ca 9 minuter att fördriva på annat innan bussen skulle komma till busstorget.

Att vara ute i 9 minuter i minusgrader är ingen höjdare så jag gick in på IN & FINN. Tanken var inte att jag skulle köpa något då jag inte var i något behov av något särskilt men så fann jag en body scrub tub för 20 ynkliga kronor och en spray deodorant för samma summa och en body lotion för inte mycket mer och så vid kassorna fann jag en förpackning med två läppsyl för 10 kronor och så råkade dom ha en sådan där lång tändare (heter det tändare eller något annat?) för 10 kronor... 80 kronor senare lämnade jag butiken för att istället stiga på bussen hem. Nöjd och fortfarande varm.

Skriv en kommentar