Kärlekspresent.

Vilken romantisk fästman jag har. Vilken fantastisk blivande make! Han är det finaste jag har och utan tvekan det bästa som någonsin har hänt mig.

I lördags ville Mr Right att jag skulle köra honom till Bergvik köpcentrum för att Mr Right skulle få besöka apoteket. Mr Right lurade i mig att han snabbt bara skulle springa in och köpa en handkräm så det var ingen mening med att jag följde med in utan istället kunde (skulle) jag stanna i bilen och vänta vilket jag också gjorde. Då det tog lite längre tid än jag hade räknat med så började jag ana ugglor i mossen men vips så var Mr Right där och vi fortsatte ut till Skutberget efter Mr Right´s förslag att vi skulle ta en promenad längs vattnet.

När vi kom fram och parkerat bilen så började vi gå mot vattnet men Mr Right hamnade hela tiden efter mig och jag gruppblade på vad han höll på med. Då vi kom fram till vattnet och var på exakt samma plats som där vi hade picknick för 1,5 år sedan så tog Mr Right fram ett väldigt fint litet inslaget paket ur sin ena jackficka. Nu förstod jag vad det var som Mr Right sysslat med i Bergvik och varför han gått efter mig en bit.

Det jättefina paketet innehöll ett par helt fantastiskt fina örhängen i formen av ett hjärta med små diamanter på ena sidan av hjärtat. Jag tog genast på mig örhängena vilket tyvärr gjorde att jag fick ta av mig dom andra, favorit örhängena som jag fått av Mr Right :)

Så fort jag blivit en bättre vän med MacBooken och kommit mig för att ladda batteriet i min system digitalkamera så lovar jag att det kommer upp en bild på örhängena.

Skriv en kommentar