Abstinens.

 
Jag har abstinens. Sköta om och gos-abstinens. Vet inte vad som tagit åt mig men på sista tiden har jag känt ett stort behov efter djur. Närheten till djur. Skötseln av djur. Allt som har med söta djur att göra.
 
Jag har bestämt mig för att börja rida igen. Vet dock inte om det blir privatlektioner eller på en ridskola. Funderar lite på Färjestad ridklubb men vet ingenting om dom. Tänk om dom inte är bra? Dom känns bättre/trevligare än Karlstad ridklubb, men vad vet jag...
 
Fick lite Milou mys igår. Han hoppade bokstavligt talat upp i min famn och satt/låg där. Han såg ut att trivas och jag trivdes definitivt. Mysiga busig Milou. Skulle vara mysigt att ta med Milou hem till lägenheten men jag vill inte att han ska vara i våran soffa. Jag vet inte om jag tänker fel men i mina ögon ska en hund inte vara i soffan eller i sängen. Visst kan den få ligga i knät, i soffan/sängen men inte direkt på möbeln.
 
Har insett att jag har en viss dragning för Exotic´s. Spana bara in skönheten ovan!
 
(... och mamma du behöver inte vara orolig för att jag ska skaffa en ny katt, ingen katt kan ersätta Ozzy ♥)
 
Bild lånad från Blocket.se

Skriv en kommentar