Grönt är skönt.

Fredag eftermiddag, Mr Right är kvar till jobbet till minst klockan 15 och jag har bilen. Solen skiner från en klarblå himmel och termometern i bilen visar 15 grader. Det är vår!

Igår kunde jag inte låta bli att uträtta några ärenden i det lokala centrumet innan det var dags för mig att åka och hämta Mr Right som tillbringat dagen i en konferenslokal på ett hotell rätt nära där han arbetar. Först lämnade jag in min favorit höst- och vårkappa för fastsättning av en knapp som släppt och då jag fick beskedet att komma tillbaka efter ca 5 - 10 minuter så tog jag en sväng in på Lindex. Lindex har för mig alltid förknippats med barn, underkläder och billiga accessoarer men igår fick jag mig en AHA-upplevelse!

Alla som har TV kan väl inte undgått att sett Lindex senaste reklampelare Gwyneth Paltrow och med Gwyneth kom snyggare, modernare och mer tilltalande kläder. Jag kunde inte låta bli att prova ovanstående gröna chinos och dom satt perfekt! Så dom gröna chinosarna för enbart 199 kr, en lika grön cardigan, en marinblå klänning med vita ränder och och blå-orange tröja fick följa med hem.

Från och med igår tänker jag ha bättre koll på Lindex utbud! :)

Bild lånad från Lindex.se

Skriv en kommentar