Snart sticker vi & jag kan inte sluta undra...

... har vi glömt något?

Mr Right smet iväg till jobbet imorse vid 06:30 och jag trodde aldrig att jag skulle lyckas somna om. Men jag antar att gårdagens trötthet i kombination med att jag inte kom i säng förrän vid 01:30 tog ut sin rätt på min kropp för jag vaknade inte igen förrän vid 09.

Sedan dess har jag hunnit diska upp den lilla disk som fanns, dammsuga hela lägenheten, tvätta en maskin och jag har en andra maskin på gång, packa ner Mr Right´s framlagda kläder i resväskan och även börja fylla den med det som jag tänker ha med mig till London. Jag har sorterat tomglas, betalat alla räkningar och duschat. Så nu sitter jag här, uppkrupen i soffan och undrar... Har vi glömt något? Är det något jätteviktigt som vi borde göra innan vi åker imorgon bitti, som vi inte redan gjort?

Den av mamma lånade mobiltelefonen som saknar allt vad 3G heter är nyladdad. Min digitalkamera likaså. Pass och alla andra papper som vi behöver ha med oss på resan är framlagda, pengarna är växlade. Det kan väl inte vara något som vi glömt?

Vädret för London ser bra ut. Till och med riktigt oförskämt bra ut!

Söndag - 17 grader och sol
Måndag - 17 grader och sol
Tisdag - 19 grader och sol
Onsdag  - 20 grader och sol

Behöver jag ens nämna att vi kommer lapa sol på någon uteservering och strosa runt i Hyde park? :)

Guuud vad jag längtar jag vill att det ska vara skit-tidig-söndag-morgon redan nu!

Skriv en kommentar