Mio min mio.

 
Har precis kommit hem från en shoppingrunda med Mr Right. Vi hade totalt glömt bort att det var Alla helgona och att butikerna därför inte öppnade förrän senare så vi fick fördriva lite tid i Mitticity innan de butiker vi gett oss ut för att besöka öppnade. Vi besökte bland annat Boulevard, DiModa, Åhléns, Naturkompaniet, Clas Ohlson och Village. På Naturkompaniet hittade jag en jättepraktisk matlåda av märket frozzypack (visar bild senare) och på Village beställde jag två prydnadskuddar till vardagsrummet samtidigt som jag fick med mig en ljuslykta hem.
 
När vi kom hem så bestämde vi oss för att åka och hämta Milou men på vägen till svärföräldrarna så stannade vi på Mio och tittade på bland annat ett nytt överkast. Det brun/beiga överkast vi haft fram tills idag var fint men efter alla år och ett par stycken flyttar så kändes det som de var dags för något nytt. Det var faktiskt Mr Right som fann vårat nya överkast, Pauline, inne på Mio. Vårat överkast är precis som det på bilden ovan fast i marinblått.
 
Bild lånad från Varnamoofsweden.se

Skriv en kommentar