Don´t you worry.


Jag vet inte hur det hände men plötsligt hade hösten inte bara knackat på dörren utan fullkomligt stormat in och tagit beslag på hela tillvaron. Härom morgonen när jag kom till bilen så fick jag mig en höstsuprise, fram- och bakrutan på bilen hade ett tunt lager av is på sig och jag hade ingen isskrapa. Visst, vi har haft V50 sedan maj så den är inte jätte ny längre men någon isskrapa har vi liksom inte kommit oss för att skaffa, ännu.

Mr Right som åkt med mig hela veckan hade tagen till ära bestämt sig för att inte göra det utan istället cykla. Kul för honom! Han cyklade förbi mig och vinkade och där stod jag med frusen fram- och bakruta. Tur att bilen är så extremt snabbvärmd för efter bara någon minut kunde jag åka mot jobbet med uppvärmd och isfri bil :)

Terassen är inte lika rolig och fin nu när palmerna pga minusgrader (dock inte här i Karlstad ännu men det är väl bara en fråga om tid) fått flytta in i vardagsrummet. På något sätt gjorde palmerna nästan hela intrycket av terassen men don´t you worry, så fort 30-års festen nästa lördag är förbi så kommer vi höst/vinterpimpa terassen! ;)

Skriv en kommentar