Efter regn kommer... Thomas Sabo.

Vilken fantastisk fästman jag har! Igår var jag rätt så under isen men då jag kom hem så tog Mr Right och skakade om min snögubbeglaskula rejält. Först och främst så tog han bilnycklarna och sa "Jag kommer snart" och sedan gick han ut genom ytterdörren. Själv kröp jag ner i ett varmt bad och då jag en rejäl stund senare var påväg upp så hörde jag hur ytterdörren öppnades och han var hemma.
 
Under tiden jag badat hade Mr Right tvättat bilen, tankat den, handlat mat som han tänkt laga till middag och köpt en present till mig i form av ett fång gula rosor och ett smalt, tunt kuvert. Kuvertet innehöll ett presentkort på Smycka och tanken var att jag tillsammans med Mr Right skulle välja ut ett Thomas Sabo armband.
 
Så idag då jag kom hem från jobbet gick vi till Smycka här i stan och jag valde ut ett fantastiskt armband i silver som man kan fästa berlocker på. Känns lite som då man var liten och hade armband med berlocker. Åååh vad jag älskar Mr Right och varje gång jag sneglar på mitt fina armband känns det som han är nära ♥

Skriv en kommentar