Tystnad.

Ont i halsen och trött efter en jobbig natt sitter jag på kontoret och muttrar över livet, fast egentligen borde jag allt annat än klaga men jag gör det ändå.

Jag klagar för att jag sov dåligt utan Mr Right vid min sida. För att jag vaknade helt äckelvarm och klibbig så att jag var tvungen att ta en morgon panik-dusch. För att jag glömde hårfönen hos Mr Right och därför ser ut som ett fågelbo i håret idag. För att halsen gör så sjuuukt ont, men eftersom det med 99,9% säkerhet inte är halsfluss så får jag ingen medicin och sen klagar jag lite extra för att jag har dan-innan-doppare-dan på jobbet. The big finale så att säga. Allt ska ske och just idag.

Suck, rent av dubbel suck.

Dessutom har jag huvudvärk så idag, för första dagen sedan jag började här, kör jag utan (bakgrunds) musik.

Skriv en kommentar