Första träningspasset på... evigheter!

Klockan 19:05 idag så stod jag och mamma laddade i träningssalen, redo för body pump. Lite drygt en timme senare lämnade vi gymmet, båda två helt slut! Jag fick ofrivilligt ta över syrrans plats längst fram i träningssalen med speglar från två vinklar och det var sådär lagom o-charmigt att se hur kroppen förfallit under sommaren.

Det är inte alls samma sak att stå en plats längre bak mot att stå längst fram i salen. Det känns som att alla tittar på en och att dom förväntar sig att man ska vara lite av en proffs och en gärna ett vältränat sådant. Jag är varken proffs eller vältränad och saknade syrran framför mig då hon ger bra tips under passet utan att ens veta om det. Det kändes som jag tappat både teknik och massa muskelmassa. T r i s t

Nog sagt om det meeen... Syrran jag (vi!) saknade dig under passet och gymbesöken kommer inte bli detsamma utan dig :(

Skriv en kommentar