Jag har ingen tid för datorn eller mig själv.

Torsdagkväll och jag befinner mig där jag borde, i soffan, sådär lagom slut efter kvällens body pump. Första body pump passet, eller rättare sagt, första träningspasset överhuvudtaget sedan semestern drog igång och tyvärr märktes det. Kondition och styrka är en färskvara men snart är jag "på´t" igen!

Imorgon är det åter fredag och då är det en vecka sedan Mr Right flyttade till Stockholm på riktigt och vi bar upp Mr Right´s sista saker till lägenheten (däribland ett skrivbord). Imorgon åker vi även återigen till Karlstad, men denna gång inte för att bära mer än nödvändigt (inte heller för att montera saker) utan för att ha en mys-och-kräftskive-helg. Jag och syrran ska även besöka diverse butiker för att köpa saker som hon under sin första vecka i Karlstad, kommit på att hon behöver. Förhoppningsvis har vi dock med oss det mesta som hon känt att hon saknat under veckan då vi (jag) fått en liten "plocka ihop-lista".

Det går bra på nya jobbet och jag trivs som fisken i vattnet. Dock är det mycket att stå i (vilket jag i och för sig älskar!) så efter jobbet försöker jag mest få mat i magen och varva ner innan det är dags för sängen. Det jag precis skrev kan dock tas med en ganska stor nypa salt då jag, Mr Right och våran gemensamma väldigt nära vän Daniel arbetat hårt även utanför våra heltidsjobb. Vi har burit möbler/flyttkartonger/annat krafs, vi har borrat och skruvat och fått upp bland annat sänglampor ovanför sängen. Jippie.

Det jag dock inte haft någon som helst tid för är bland annat att starta min dator och därmed blogga (tack gode gud för att jag kan läsa mailen i mobilen!). Jag har inte heller haft någon som helst tid för att bry mig om mig själv och mitt yttre, men det ska det så klart bli ändring på redan nu i helgen :)

Nu är det dags för sängen för det är ju även en dag imorgon... :)

Skriv en kommentar