Segt.

Halv ett och jag sitter fortfarande i morgonrocken. Fortfarande kvar i soffan och frukostresterna står fortfarande på vardagsrumsbordet. Redan då jag vaknade halv nio imorse så bestämde jag mig för att unna mig en slappis söndag. En söndag då jag skulle äta en lååång frukost framför TV:n (i min ensamhet) och så gjorde jag också. Tittade på filmen "En dag" efter rekommendation från syrran och mamma. Mycket bra. Mycket tjejig. Just the way I like it today!

Nyss beställde jag som sagt var två uppsättningar gardiner och nu funderar jag på att se en till film, iklädd morgonrocken. Ser ingen större mening med att göra mig fin nu då jag vid halv fem ska vara på gymmet och träffa mamma för uppvärmning innan kvällens body pump pass. Fast efter det, efter body pumpen, då hoppas jag att världens bästa fästman är hemma och att vi kan ha lite 2 adventsmys tillsammans. Lite glögg (i sådana fall måste vi handla) och en varsin pepparkaka framför TV-serien "Gustavsson 3 trappor".

Skriv en kommentar