Vi går nästan om varandra.

Vilken vecka(!) och än är det inte helg. Herregud hur ska vi stå ut?

Det märks tydligt här hemma att jag närmar mig bokslut och att Mr Right har haft problem med IT-jätten Tieto. När jag kommer hem är lägenheten tom och dom få timmar som jag och Mr Right ses i vaket tillstånd äter vi extremt sen middag ihop, pratar och sedan faller vi dödströtta i sängen och somnar. Mr Right går till jobbet nästan två timmar innan mig på morgonen och ändå kommer han hem ca tre timmar efter mig. Stackarn.

Vi kunde inte ens träna ihop igår som planerat då Mr Right fick stanna kvar på jobbet och göra massa övertid. Trist men vi tar igen det snart, kanske rent av på lördag.

Men förhoppningsvis lugnar det snart ner sig för oss båda. Jag hoppas i alla fall på det.

Skriv en kommentar