Det blåser upp till storm.

Jag vet inte vad som hände. Helt plötsligt slog snöfallet och stormvindarna bara till. PANG! så var det här och jag som de senaste dagarna trott att plusgraderna i kombinationen med solens strålar skulle bidra till en tidig vår men tydligen hade vädret och dess makter andra planer.

Just nu vräker snön ner och jag ser knappt ut genom fönstret. Lite oroande med tanke på att jag och Mr Right ska sätta oss i bilen imorgon och bege oss till Karlstad för en weekend där med bland annat Svenska rallyt och lite umgänge med Mr Rights familj och vänner. Tur i oturen har vi en nästintill helt ny hyrbil till vårat förfogande och all tid i världen, för det lär behövas imorgon! Jag har även bestämt att vi ska ha med oss två varma filtar, lite varm dryck, en varsin frukt och något sött att tugga på.

Jag återkommer med hur det går! :)

Skriv en kommentar