Farsta Centrum, semlor och fest.

Efter en lugn morgon där jag fixade frukost på sängen till Mr Right så satte vi fart. Först ut blev Farsta Centrum där Mr Right hittade jätte fina maschettknappar från Skultuna och en vit skjorta. Då vi fått i oss en varsin italiensk sallad på Il Plato så styrde vi bilen hemåt för en fika hos mina föräldrar. Vi stannade till på ett av de lokala hembagerierna och plockade upp fyra semlor innan vi fortsatte hem till mina föräldrar där det bjöds på kaffe.

Meningen var att vi skulle ta en lugn kväll, bara Mr Right och jag. En middag på tu man hand på Vapiano i Gamla stan och sen en drink på en av Stockholms skybars men väl hemma från mamma och pappa ändrades planerna lite. Nu ska vi istället för själva, äta middag med Robban på Vapiano och sedan åker vi tre hem till min äldre yngre kusin i Sköndal där det vankas fest. Trevligt! :)

 

1 kommentarer

  1. Heidi
    2011-02-06 kl 08:22:38
    Det va min kompis som tatooat sig :) det står Mi Curacon= Min älskling på spanska.

    Kul att du startat en ny blogg :)

Skriv en kommentar