Gottgörelse.

Skönt med måndag då man kan se tillbaka på helgen och känna att den var toppen! Toppen trevlig, toppen rolig, toppen härlig. På alla sätt och vis. Visst till en början var helgen lite rörig. Jag hade planerat att ha en borta-helg och hade därför lämnat ett kanske-besked till min äldre yngre kusins (och sambos) fest men då vi blev kvar i Stockholm så tänkte jag, med ond rygg att vi skulle ha en lugn helg på tu man hand med lite Vapiano och en skybar men så blev det ju som ni säkert vet inte.

Jag vet inte hur länge Mr Right "tjatat" om att han vill besöka en skybar. Att jag ska ta med honom till en skybar. Så att det skulle bli av i helgen var en händelse som Mr Right verkligen såg fram emot och då det inte blev av, eftersom jag vände om hela kvällen på en femöring så såg jag Mr Rights besvikelse lysa i ögonen tills vi väl var på plats i Sköndal, på festen. Så nu i veckan ska jag försöka se till att vi kommer iväg till en skybar varifrån Mr Right kan se stora delar av Stockholm "från ovan" och samtidigt få sig ett glas rött eller en drink.

Att detta dessutom är den sista veckan som Mr Right bor hos mig, efter att ha levt som sambos sedan... mitten av november(?) gör det bara ännu mer självklart att vi ska hitta på något alldeles extra just den här veckan.