Nedräkningen har börjat!


Bild lånad från Google.se

Imorgon kommer han. Imorgon får jag åter träffa min älskade pojkvän och tillika fästman (undra när jag vänjer mig vid att kalla honom för min fästman?). Imorgon får jag inte bara krama om honom utan även kyssa honom och ni kan inte ens ana hur mycket jag längtar! Märkligt, vi har inte ens varit ifrån varandra i fem dagar och ändå känns det som en evighet. I och för sig tror jag att det är rätt inställning, att det är en sund inställning, för tänk om det hade varit tvärtom! :)

Jag ligger sömnlös i sängen, det är inte det att jag inte vill sova, jag kan bara inte. Dels är sängen tom och kall och dessutom är jag uppe i varv efter en lång arbetsdag. Jag behöver lite tid att varva ner och nu ikväll gjorde jag det med en lång dusch följt av "Sofias änglar" (om ni inte sett det, se det!) på Kanal5 play. Jag älskar webb-tv, det känns som jag äger en inspelningsbar hårddisk fast jag inte gör det, visst jag kan oftast bara se programmet fram tills en vecka efter att det gått på tv, men ändå! Det är fantastiskt bra och har dessutom mycket mindre reklam än vanliga tv-program har.

Imorgon kommer inte bara Mr Right. Imorgon kommer även en rörmockare och en snickare hem till mig. Rörmockaren ska försöka lufta mina element, för tydligen är det delvis därför som jag fått en temperaturskillnad hemma. Jag som trodde och hoppades att det berodde på att Mr Right åkt hem, så jag hade en orsak till att försöka få tillbaka honom till mig ;) Snickaren ska försöka fixa ett av mina fönster, för enligt min bovärd som besökte min lägenhet idag, i ett försök att lufta elementen, så beror temperaturnedgången även på att fönstret "Inte går att stänga". Imorgon hoppas jag iallafall att det blir fixat, för just nu har jag knappa 19 grader inne.

Nä vad säger ni, det är kanske dags för ett försök till att sova i alla fall?