På lätt tå.

Man ska inte tro på allt man hör och ser, men jag kan ändå inte låta bli att undra om reklamen för Reebok Easytone stämmer, i alla fall lite? Skorna påstås träna rumpa, lår och vad i vartenda steg man tar. Någon som testat dessa och vet om dom är bra?
Jag är sugen på att köpa dom och testa för skorna är ju inte bara superbra om dom fungerar så som reklamen lovar, dom är ju även snygga! Skorna finns i en hel drös olika färgkombinationer men mina absoluta favoriter är skorna ovan och även ett par som går i vitt och guld. Jag tror att jag ska ta med mig Mr Right till en sportbutik i helgen och prova skorna och får dom följa med hem så vet jag vad jag ska ha på mig under promenaderna i vår men frågan är... kan man jogga i dom? :)

Bilder lånade från Reebok´s hemsida.

Skriv en kommentar