Home (sweet) home.

För två timmar sedan kom jag hem från Karlstad. Jag parkerade Skruttis (läs; bilen) lagom till att mörkret fallit och väl inne i lägenheten var det som att tiden stått still. På sätt och vis skulle man kunna säga att den även gjort det, då allt var precis som jag lämnade det. Tvättställningen i hallen med ren tvätt, lite disk i köket men orkiden i sovrummet hade blommat ut. Alltid nått

Sitter nu i vanlig ordning uppkrupen i soffan med de sista ljusen tända (jag borde besöka IKEA) och tänker tillbaka på den snart gågna veckan. Märkligt att säga (läs; skriva) de men det ska bli skönt att få gå tillbaka till jobbet imorgon. Att slippa planera hur jag ska åka kommunalt till stan och vara orolig över att bussen eller pendeltåget inte ska gå. Jag nästan längtar tills imorgon då jag får gå och möta syrran och promenera till jobbet. Det ska bli så skönt!

Jag tänkte även försöka hinna med 30 minuter på Attract bandet varje dag. Det känns som ett rimligt mål eftersom det trotts allt bara är 30 minuter. På tisdag ska jag enligt tradition spinna med syrran och på onsdag ska jag träffa Camilla. Det var eeeevigheter sedan vi sågs. Faktum är att det gått så lång tid att jag inte ens minns då vi senast sågs. Sen på torsdag är det bodypump och på fredag styr jag bilen söderut för en weekend i Vadstena.

Vad ska du göra i veckan? Har du några planer? :)