Dryga timmar.


Sitter sedan igår helt ensam på jobbet då det bara är jag som "håller ställningarna" på kontoret den här veckan. Totalt i hela huset (läs; 10 våningar) är vi kanske 15 personer så det är verkligen dött. Märkligt nog är det nu, med bara tre dagar kvar till semestern, som jag får allt gjort. Jag har packat ner så gott som alla mina jobbsaker i en flyttkartong, som på fredag ska få flytta fyra våningar ner i huset. Jag tänker inte packa upp något förän den 15 augusti då jag är tillbaka i tjänst.

Jag har dessutom sorterat in massa papper i pärmar, ringt dom sista viktiga samtalen innan jag lämnar över min tjänst till... Jag har hunnit fika med dom enda personer som är kvar i huset och som är fikasugna, dvs "Kontorservice" och snart är det dags för en lunch ute i solen med Daniel innan jag ska tillbaka till jobbet och göra dom sista ensamma timmarna.

Jag längtar till fredag eftermiddag och semestern! :)

Skriv en kommentar