One week away from you...

"One week away from you, seven days and seven nights away from you..."

Jag trodde inte det var möjligt att sakna någon såhär mycket. Jag trodde verkligen inte det var möjligt att längta efter någon såhär mycket, men det är det för jag gör det. So bad!

Förhoppningsvis kommer den här veckan gå i raketfart. Imorgon efter jobbet blir det spinning, av en ren slump såg syrran att dom bytt dag från tisdag till måndag, men det var nästan bättre för då är tisdagen "fri". På tisdag ska jag fixa och trixa här hemma. Jag ska ägna mig åt tråkiga saker som måste fixas så som att tömma avloppet i duschen, kasta en massa papper och rensa rent allmänt. På onsdag ska jag träffa världens bästa Susanna för en middag på Söder! På torsdag blir det jobb, massa massa jobb och sen är det inte långt kvar tills jag får träffa Mr Right igen! :)

Skriv en kommentar