Trögt på bostadsmarknaden.

Jag letar ju som sagt var efter en större lägenhet till mig och Mr Right eftersom han flyttar hit vecka 35 och jag måste säga att det går trögt. Inte ens om vi skulle vilja köpa en lägenhet i närområdet så är utbudet särskilt stort. Förra veckan satte jag upp mig för en 3:a på en av traktens bästa adresser. Det var en först-till-kvarn lägenhet och jag var snabb, men inte så snabb, så jag/vi hamnade på en 32:a placering.

Idag har det kommit upp en ny lägenhet, i samma område, snett mitt emot min nuvarande lägenhet. Denna gång en 2:a och jag kan inte låta bli att hoppas att jag var snabb nog. Vore oerhört skönt med en balkong, ett separat vardagsrum istället för som nu, ett kombinerat sovrum/vardagsrum känns som det är mindre viktigt men en balkong... Åh vad skönt det vore, särskilt nu på sommaren. 

Skriv en kommentar