Ain't no sunshine when she's gone.

Jag genomled natten, sakta men säkert och vaknade upp lätt fuktig i hårbotten. Fräscht? Njae men vad kan begära då det var 29 grader varmt (och kvavt) då jag tillslut lyckades somna. En sval dusch på morgonen och en filtallrik med müsli senare så var jag på gång till jobbet.

Solen sken då jag gick till jobbet men nu regnar det utanför fönstret. Precis vad som behövs för att dom höga pollenhalterna ska lägga sig en aning och så att jag ska kunna andas lättare. I smyg hoppas jag på en riktig urladdning med blixtar och dunder för då får jag en anledning att krypa upp i soffan med en kopp té och en tjock bok.

Ikväll blir det en promenad hem till mamma och pappa för middag. Jag ska få titta på deras nya bil och mamma har avslöjat att det kommer bjudas på min absoluta favoriträtt i hemlagat kategorin - kroppkakor!

Tänk att det snart är fredag, den här veckan har fullkomligt rusat iväg.

Bild lånad från Google.se 

Skriv en kommentar