Att göra plats.

Man kan tycka att jag borde varit dödstrött igår då jag kom hem från Södertälje polisstation och det var jag nog, men har jag bestämt mig för något så genomför jag det och så även igår.

Efter att ha lagat mig en halvfabrikat middag så tittade en av mina killkompisar, Daniel förbi och tillsammans gick vi ut till mitt vindsförråd för att göra plats till Mr Right´s saker. På 40 minuter hade vi lyckats tömma så gott som hela förrådet på saker och sedan successivt fylla förrådet igen. Denna gång i en betydligt mer genomtänkt ordning. Allt jag vill spara är numera längst in i förrådet, det jag ska gå igenom är på ena kortsidan och det jag ska kasta på andra kortsidan. Resväskor och saker som jag med största sannolikhet kommer vilja använda inom en snar framtid är längst ut/fram osv.

Jag är ner än nöjd med hjälpen och ordningen som jag fick i förrådet. Nu finns det gott och väl plats för Mr Right´s saker! Som tack för den hjälp jag fick av Daniel så lovar jag att hjälpa honom att röja i hans förråd då det blir dags för det :)

Såhär i efterhand ångrar jag att jag inte tänkte på att ta en bild före vi började röja.

Skriv en kommentar