Anar jag våren...

Jag står snart inte ut! Hur länge ska vintern med dess kyla och snö få klamra sig fast i mitt liv och i min vardag? Hur länge ska jag behöva paketera in mig själv i tjockjacka, halsduk, handskar och eventuellt pannband (ja, jag använder inte mössa) för att överleva promenaden till och från jobbet? Hur länge ska jag i sällskap av syrran behöva beklaga mig över snön och isfläckarna?

Om jag ska tro SMHI.se så verkar det dock som att våren kanske är på väg så smått. Det är i alla fall inga -20 grader längre. SKÖNT!

Ikväll blir det spinning med syrran. Ett hårt pass väntar mig om jag ska tro syrran. Frågan är om jag kommer orka städa lägenheten efter det eller om jag ska skjuta dom planerna framåt? Vi får väl se! :) 

Bild print screenad av mig från smhi.se

Skriv en kommentar