Ett dygn.

Nu är det ett dygn sedan Mr Right kom till mig och vi har hunnit med en hel del. Igår på kvällen då Mr Right kom till mig så åkte vi och handlade mat på WILLY:S och sen då vi kom hem så tillagade vi en italiensk middag bestående av pasta och efter middagen slappade vi en stund i soffan innan tröttheten gjorde sig påmind.

Idag har vi båda två jobbat, jag fram till 16:30 då Mr Right hämtade upp mig på jobbet och vi styrde hyrbilen till Skärholmen Centrum i hopp att hitta pappas födelsedagspresent där. Dumt tänkt av mig då butiken vi behövde besöka inte alls fanns i Skärholmen utan i Kungens kurva. Det var bara för oss att gå igenom Skärholmen Centrum snabbt och sätta oss i bilen igen för att fortsätta till Kungens kurva.

Vi har nyss kommit hem och jag har krupit upp i soffan med en skål innehållandes färsk ananas. Mums!