Home, not so sweet, home.

Hem ljuva hem. Fast det kändes inte alls så när jag steg in genom lägenhetsdörren minuterna innan klockan fyra. Visserligen är det redan tisdag imorgon och på fredag kommer jag få träffa Mr Right igen, men är man kär så är man, då vill man inte vara ifrån varandra mer än nödvändigt!

Eftermiddagen eller rättare sagt kvällen har jag ägnat åt ett montera ihop mitt nya, lite större, vardagsrumsbord (bild kommer senare) och att fylla på alla ljuslyktor och ljusstakar med de för helgen, nyinköpta IKEA ljusen. Söndagens IKEA besök ledde till att jag kom hem till Stockholm med inget mindre än 400 stycken värmeljus, 50 stycken stöpljus och 6 stycken blockljus blev det. Mycket kan tyckas, men jag tänder inget mindre än 14 ljus varje kväll i mitt vardagsrum (främst vintertid) så då går det åt en hel del ljus.

Nu är det dags att krypa till sängs för att vila upp sig inför morgondagen :)