Jag kan knappt tro att det är sant!

Jag kan knappt tro att det är sant trots att jag läst mailet med mina egna ögon. Gissa vem som kommer och bor med mig från och med nästa onsdag? Japp. Mr Right!!!

Jag fick veta det idag en stund innan lunch och jag är så glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Regionschefen hade hört av sig och undrat om inte Mr Right ville åka och jobba lite i Stockholm. Så från och med onsdag nästa vecka och sedan på obestämd tid framöver kommer vi vara låtsas sambos, igen. Lycka!

Idag slår mitt hjärta ett extra slag för Mr Rights chef (haha!) som är så omtänksam att han skickar min fästman till mig i Stockholm och som syrran sa, jag kan knappast få en bättre födelsedagspresent än att ha Mr Right hos mig både innan och efter min födelsedag! No more ensamma middagar och tråkiga kvällar framför TV:n! :)